„Отбор на надеждата“ продължава да търси генерален спонсор, който да партнира на тима при участието му на Световното първенство по футбол за бездомни хора в Мексико Сити през месец ноември. От създаването на тима до края на миналата година вакантната в момента позиция беше заемана от телекомуникационната компания „Теленор“. „Изненадващата продажба на досегашния ни партньор в началото на тази година парира възможността да продължим отличните взаимоотношения, които бяхме изградили през последните 6 години. За съжаление, това стана ясно в период, в който рекламните бюджети на всички компании вече бяха разпределени“, коментира Виктор Кирков, създател и мениджър на „Отбор на надеждата“.
Социалният проект, който от 2011 година до днес даде възможност на стотици младежи в неравностойно положение да променят живота си към по-добро, продължава дългогодишното си партньорство със своя основен спонсор „ЕКО България“ и със спонсора си „Дънди Прешъс Металс“. „Тези две спонсорства по принцип покриват голяма част от бюджета ни, но тази година имаме доста големи транспортни разходи, за да стигнем до Мексико Сити. Цената на самолетните билети за тима надхвърля 20 000 лева. Отделно „Отбор на надеждата“ провеждаше безплатни тренировки на пет локации в страната, бяха организирани 5 селекционни турнира в София, над 70 играчи получиха футболна екипировка, а в момента провеждаме и 40-дневен лагер на националния тим, който ще представя България на Мондиала в Мексико Сити“, каза Виктор Кирков. Той допълни, че тази година „Отбор на надеждата“ е бил подкрепен и от Български футболен съюз (БФС), който е осигурил отличен терен за подготовка на състава на Национална футболна база „Бояна“ и е настанил безплатно националните играчи от провинцията в своя хотел.
Според Виктор Кирков участието на „Отбор на надеждата“ на Световния шампионат не е застрашено. „Ако се наложи, ще отделя собствени средства, за да доплатя основната част от стойността на самолетните билети. България е традиционен участник на този Мондиал, а и няма как да прекършим мечтите на осемте момчета, които ще изживеят в Мексико едни от най-хубавите мигове в живота си. Вярвам обаче, че ще намерим подходящ генерален спонсор в следващите два месеца, тъй като партньорствата ни са изградени на пазарен принцип. Всеки един от спонсорите получава по-висока еквивалентна рекламна стойност, отколкото е размерът на предоставяната от него сума. Освен това „Отбор на надеждата“ е изключително успешен, както в социален, така и в спортно-технически аспект. На миналогодишното Световно първенство завършихме на десето място в конкуренцията на още 47 състава в мъжкия турнир“, каза още Кирков. От думите му стана ясно, че е възможно част от генералното спонсорство да бъде и под формата на бартер срещу стоки и услуги.
1Коментар