Суперзвездата на Маями Хийт Дуейн Уейд никога не е крил, че идолът му в баскетбола е Майкъл Джордън, и мечтае да стане рекламно лице на неговата марка спортни стоки. След години, прекарани в друга дъщерна компания на Nike – Convese – Уейд най-после сбъдна мечтата си. И още по-добре – Майкъл Джордън я сбъдна.
Лично „Въздушният” избра Дуейн Уейд за лице на новите кецове Air Jordan 2010, посветени на 25-годишния юбилей от създаването на марката. Най-вълнуващото за Дуейн е, че Майкъл Джордън собственоръчно го е посочил за свой наследник.
„Останах безмълвен, защото за мен това означава, че не само ще съм част от семейството на марката Jordan, но наистина ще представлявам Майкъл на игрището, носейки кецовете, които той самият би носил,” коментира „Светкавицата” Уейд. „Най-малкото, което мога да кажа е, че съм невероятно развълнуван.”
Маратонките ще бъдат пуснати в продажба на 13 февруари, с цена от 170 долара. Датата съвпада със Звездния уикенд и е четири дни преди 47-я рожден ден на Майкъл Джордън. Има вероятност Уейд да направи дебют с кецовете и по-рано, като част от промоцията, например на Коледа, когато неговият Маями играе в Ню Йорк срещу местния тим на Никс.
В качеството си на рекламно лице, Дуейн Уейд ще получи сериозна сума, тъй като до момента в Converse прибираше по шест милиона на година, а в Jordan заплащането е още по-добро.
Говорителката на Jordan Тери Хайнс обясни, че Уейд е първият, който ще представлява Air Jordan, освен самият Майкъл Джордън. По сделката се работи от четири месеца, при пълна конфиденциалност, а официално тя ще бъде оповестена на пресконференция тази вечер.
Коментирай