Баскетболният Левски и най-големият кабелен оператор в България Blizoo обявиха началото на съвместно партньорство, като от утре компанията пуска на пазара четири специални оферти, а част от приходите ще отиват за баскетболния клуб.
„Надявам се високото качество на техните продукти и добрият им маркетинг да са полезни на нас. Дано взаимно да си помогнем и от това сътрудничество да се родят добри резултати, които ще помогнат за съществуването на Левски. Тук не говорим за генерален спонсор, но искам да изразя своята благодарност, че са изключително добронамерени. Най-важното е да не се търси някакъв чисто фенски ефект, защото смятам, че това е жест от страна на компанията и крайният потребител не е натоварен финансово от това, че компанията се ангажира да даде част от средствата на баскетболния Левски“, коментира старши треньорът на Левски Константин Папазов.
„Изключителво съм щастлив, че компанията, в която работя вече пет години, ще помогне на клуба, на който симпатизирам от дете и в който съм играл. За нас това е първата по рода си такава инициатива. Това е партньорство и първата цел е изпълнена – да осигурим на Левски и момчетата да завършат сезона. Освен финансовата подкрепа, която ще окажем на клуба от утре стартираме четири специални продукта. При всеки сключен договор две от месечните такси ще отиват за баскетболен клуб Левски. Средната цена на една от тези оферти е около 20 лева или 40 лева от всеки договор ще отиват за Левски“, сподели на свой ред Директорът Продажби на Bizoo Валентин Кунторов и продължи:
„Смятам, че е нормално при около 1000 сделки всеки месец или това ще са едни 40 хиляди лева помощ за клуба. Цената е абсолютно стандартна. В допълнение всеки човек, който се възползва от тази оферта ще получи грамота, която ще е с името му и с номер. Смятам, че това, което Левски е истински подвиг и често давам Левски и Тити за пример. Това е клуб с огромни традиции и заслужава да продължи да съществува. Това е едно партньорство, което съм убеден, че няма да е еднократно и ще продължи и догодина.“
Финансовата подкрепа към Левски е първата стъпка от започващата дългосрочна инициатива на blizoo, насочена към развитието на спорта в страната.
Освен чрез основната финансова подкрепа, клубът ще може да бъде подпомогнат и от своите фенове. В рамките на партньорството започва съвместна промоционална кампания, в която blizoo ще дарява на Левски по две месечни такси от всеки продаден продукт от серията с кауза – „Нет 25", пакет цифрова телевизия „Екстра“, двоен пакет „Смарт Спорт“, троен пакет „Екстра Спорт“.
„Винаги може да се появят хора, които да бъдат полезни. Много хора, ако помагат по малко е много по-добре. Силно се надявам в този месец да се появи нещо. Водят се разговори, за да може да сме по-спокойни, когато имаме един основен спонсор и тази инициатива на blizoo да изкараме по-спокойно лятото. Надявам се да дойде и добър момент за нас. Надявам се да имаме и добри спортно-технически резултати. Домакинското предимство и класата на Черно море им дават предимство, но спортът затова е интересен, защото не винаги фаворитът побеждава“, каза още Тити Папазов по повод предстоящия четвъртфинален сблъсък с Черно море Порт Варна в Националната лига.
1Коментар