Привържениците на Евертън по доста недвусмислен начин показаха, че не одобряват новия дизайн на клубната емблема, която ще стои върху екипите през другия сезон.

Ръководството на „карамелите“ обаче далеч не бе подготвено за масирания негативен отзвук, който доведе до петиция в интернет, която бе подкрепена от повече от 17,500 души. Всички те са на мнение, че новото лице на клуба изглежда по „срамен начин“.

Най-голямо нодоволство у тях буди фактът, че е премахнато латинското мото „Nil Satis, Nisi Optimum“, което означава „нищо, освен най-доброто, не е достатъчно добро“.

Логично продажбите на новите екипи никак не вървят, което най-вероятно ще доведе до извънредна среща по висшите етажи в клуба.

Двете емблеми можете да видите ТУК.