Футболният отбор на спортните журналисти „Медия Юнайтед” подкрепи кампанията срещу рака на простатата „Открито за мъжете”. Футболната среща бе част от информационна кампания на Sanofi България срещу рака на простата „Открито за мъжете“, чиято цел е да повиши информираността на обществото по проблема и да повиши ранната диагностика на заболяването. Ракът на простатата е втори по честота сред новодиагностицираните злокачествени заболявания при мъжете и втората най-честа причина за смърт сред тях в България. Едновременно с това, обаче съществува висок процент на недиагностицираност на заболяването. Затова и слоганът на тазгодишната кампания е „Проверката е висша форма на мъжественост“.

Медия Юнайтед

източник: Gong.bg

Спортните журналисти победиха с 5:2 служителите на Sanofi България, като с голове за „Медия Юнайтед” блеснаха двама представители на Гонг – Стефан Стоянов и Веско Вълчев. Капитан на отбора противник бе най-добрият български плувец Петър Стойчев, който е и посланик на кампанията „Открито за мъжете“, а съдия на благотворителната среща - Антон Генов.

„Футболът е най-популярният и коментиран спорт сред мъжете в България. Именно затова решихме да организираме приятелски футболен мач като най-добрата възможност да повдигнем темата за рака на простатата и да накара обществото открито да говори за този социален проблем. Много благодаря на отбора на спортните журналисти „Медия Юнайтед”, които за пореден път показаха, че медиите могат да се обединят в името на кауза каквато е борбата с рака на простата. За мен отговорното поведение е проява на мъжественост. Затова искам да призова всички български мъже да проявят тази отговорност към здравето си и един път в годината да се подлагат на профилактичен преглед.” – сподели Стойчев, посланик на кампанията „Открито за мъжете”.