6 /21
- Люис Хамилтън
- Гран При на Канада (5-о място) – Без съмнение най-слабото състезание за британеца. Отстъпваше значително като темпо на съотборника си Валтери Ботас и се добра само до топ 5 в старт, който бе печелил 6 пъти преди това.
- Гран При на Австрия (отпадане) – Изглеждаше сигурен в победата, докато тимът му не допусна грешка при стратегията, която го остави на 4-а позиция. После се появиха познатите проблеми с гумите, а механичният проблем в двигателя беше финалният щрих в нерадостната картинка.
- Гран При на Китай (4-о място) – През уикенда в Шанхай Хамилтън просто не разполагаше с нужното темпо. Завърши 4-и и прекара по-голямата част от надпреварата в мрънкане за пропилените шансове при определянето на стратегията.
- Гран При на Бахрейн (3-о място) – Смяна на скоростната кутия го смъкна до 9-о място на стартовата решетка. Направи слаб старт, после имаше и контакт с Макс Ферстапен (Ред Бул), но британецът някак се промъкна до позиция на подиума.
- Гран При на Мексико (4-о място) – Пистата „Аутодромо Ерманос Родригес” хич не е по вкуса на Мерцедес, но Хамилтън беше категорично по-бърз от Ботас и измъкна най-доброто при така стеклите се обстоятелства. Проблеми с гумите към края го затрудниха максимално, ала той показа изключително зряло каране и постигна резултат, който му гарантира световната титла.
- Гран При на Русия (победител) – Рядък миг, в който отстъпваше на Ботас като темпо през втората половина от сезона. Показа страхотна класа при изпреварването на Себастиан Фетел, ала се нуждаеше от отборни заповеди, за да заслужи победата. Решението на Мерцедес дълго беше обсъждано от анализаторите и то не с добър тон.
- Гран При на Монако (3-о място) – Солидно представяне на писта, която съвсем не пасва на болида му. По отличен начин лимитира пораженията, качвайки се на подиума след победителя Даниел Рикиардо (Ред Бул) и Фетел.
- Гран При на Австралия (2-о място) – Доминираше в квалификацията преди откриващия старт, но колата за сигурност излезе в грешния миг за него. Загуби водачеството за сметка на Фетел и трябваше да се примири с втората позиция.
- Гран При на Белгия (2-о място) – Грабна полпозишън под дъжда, но още в самото начало бе задминат от Фетел. Нямаше лек за скоростта на германеца и съвсем разумно си подсигури 18 точки.
- Гран При на Азербайджан (победител) – Малко щастлива победа, като се има предвид грешката му по средата на състезанието, която леко го извади от сметката с избора на стратегия. Спуканата гума на Ботас му подари първото място.
- Гран При на САЩ (3-о място) – На хартия 3-о място при старт от полпозишън е разочарование. Заедно с тима си той избра рискова стратегия, която почти се получи. Последните обиколки бяха наистина поразителни.
- Гран При на Великобритания (2-о място) – Възстанови се от завъртане на старта, причинено от контакт с Кими Райконен (Ферари). Получи съдействие от колата за сигурност, но главното беше чудесният мениджмънт на гумите. Така остана конкурентен до самия край.
- Гран При на Бразилия (победител) – Отново имаше доза късмет, тъй като Макс Ферстапен беше повече от сигурен в успеха до удара с Естебан Окон (Форс Индия). Хамилтън заслужава комплименти за начина, по който намери баланс между двигателя и бързо износващите се гуми. Високото темпо му позволи да се възползва от нещастието за холандеца.
- Гран При на Франция (победител) – Контролирана победа от начало до край. В нито един миг не изпита проблеми за първата си победа на френска почва.
- Гран При на Испания (победител) – Доминантно представяне след спечелената квалификация. Не допусна изненади на старта, а изпълнението на стратегия с 1 спиране го направи недостижим.
- Гран При на Япония (победител) – „Сузука” е рай за Мерцедес а Хамилтън извлече максимално от благоприятните условия. Ботас завърши чудесната двойна победа.
- Гран При на Унгария (победител) – Дъждът му помогна да спечели квалификацията на трасе, където при сухо време Мерцедес щеше да има неприятности. После изнесе ритмично състезание с много внимание към гумите, за да откаже конкурентите.
- Гран При на Германия (победител) – Повреда в колата го оставя в средата на колоната в съботната битка за позиции. Движи се по убийствен график, за да се изкачи до 5-ото място точно когато дъждът започва да вали. Лидерът Фетел прави аматьорска грешка и се разбива в паната, а на изсъхващата писта Хамилтън завърта изумителни обиколки, за да вземе изключително важна победа.
- Гран При на Сингапур (победител) – Свръхзвукова квалификационна обиколка на трасе, където и той, и Мерцедес са демонстрирали колебания в миналото. Полпозишънът му позволява да контролира темпото на състезанието. Комфортна победа.
- Гран При на Италия (победител) – Абсолютно зашеметяващ на трасе, където Ферари има всички предимства. Стартира от третото място и смело изпреварва Фетел от външната страна още в първата обиколка. В резултат на лек контакт германецът се завърта. Следващият в менюто на Хамилтън е Кими Райконен, който бива настигнат, „сдъвкан” и задминат за победата.