13 /21
- Споменатите цифри не са официални, тъй като договорите на пилотите във Ф1 са стриктно пазена тайна...
- Сергей Сироткин (Уилямс) - 150 хиляди щатски долара годишно. Логична сума за дебютант в отбор, който е на дъното в класирането.
- Шарл Льоклер (Заубер) - 150 хиляди щатски долара. Само след по-малко от половин година ситуацията на таланта лесно би могла да се промени, а той да влезе в сферата на 7-цифрените суми.
- Брендън Хартли (Торо Росо) - 350 хиляди долара. Той е малко над нивото на предните двама заради опита си с Порше.
- Пиер Гасли (Торо Росо) - 350 хиляди долара. Със сигурност при промоцията в Ред Бул догодина числата ще бъдат различни.
- Маркус Ериксон (Заубер) - 500 хиляди долара. Шведът кара 5-и сезон във Ф1, но е спечелил едва 14 точки, като 5 дойдоха през настоящата кампания.
- Карлос Сайнс-младши (Рено) - 750 хиляди - 1 милион долара. Тук различните оценки се различават.
- Ланс Строл (Уилямс) - 1,8 милиона долара. Кой е казал, че един платен пилот не може да получава заплата? Особено ако баща му Лоурънс е заявил на Уилямс, че могат да добяват тази сума в бюджета.
- Кевин Магнусен (Хаас) - 2,58 милиона долара. Датчанинът отдавна не минава за топ талант, но пък ако изчисленията са верни, заплатата му не е никак лоша.
- Естебан Окон (Форс Индия)- 2-3 милиона долара. Може би долната граница е по-близо до истината тук.
- Ромен Грожан (Хаас) - между 3 и 4,45 милиона долара в зависимост от различните оценки.
- Серхио Перес (Форс Индия) - 5 милиона долара. Предвид солидната подкрепа на няколко мексикански спонсора, не е невъзможно.
- Нико Хюлкенберг (Рено) - 5,5 милиона долара. Звучи доста възможно, като се има предвид колко много Рено се постара, за да го привлече.
- Даниел Рикиардо (Ред Бул) - 6 милиона долара. "Биковете" подозират, че Рено е примамил австралиеца за следващия сезон с доста по-внушителна заплата.
- Стофел Вандоорн (Макларън) - от 3,5 милиона до... 7 милиона долара! Определено сме склонни да повярваме на по-ниската сума.
- Макс Ферстапен (Ред Бул) - 10 милиона долара. През октомври 2017-а младокът подписа нов договор, а със сигурност е имал няколко милиона добри причини да го стори.
- Валтери Ботас (Мерцедес) - 12 милиона долара. Единственият начин за финландеца да получава толкова е чрез бонуси.
- Фернандо Алонсо (Макларън) - 30 милиона долара. Като се има предвид колко време испанецът избра да тъне в посредственост откъм резултати, каквато и сума да бе посочена, би била вероятна.
- Кими Райконен (Ферари) - 40 милиона дол... Не, всъщност няколко достоверни източника индикират за намаляване на заплатата му до 7 милиона долара. Иначе списание TSM действително цитира 40 милиона евро на година.
- Люис Хамилтън (Мерцедес) - 50 милиона долара. Ако говорехме за предишния му контракт, трудно бихме повярвали, но е факт, че британецът преподписа през юли.
- Себестиан Фетел (Ферари) - 60 милиона долара. Твърде завишените данни отново идват от TSM. Наистина преди година Ферари подобри условията по контракта на Фетел, но може би 40 милиона долара звучи по-реалистично.