Волейболен клуб ЦСКА преприе нов начин за самофинансиране. След като последните 5 години се самоиздържа само чрез свои инициативи и кампании като „100 сърца за ЦСКА” , сега клубът пуска и „Армейско пиво”. На въпрос на Гонг какво представлява бирата – светла, тъмна или червена, старши треньорът и изпълнителен директор на ВК ЦСКА Александър Попов отговори: „Светло с дъх на победа”.

Александър Попов коментира цялостната ситуация в спорта у нас и не скри разочарованието си след като 5 години почти никой не е подал ръка на клуба му въпреки че е обиколил всички политически партии, бизнесмени и т.н.

„Всички знаят, че от през последните пет години се намира в положението, в което сега се намират баскетболния, волейболния и футболния на Левски. Причината за това е икономическата ситуация в страната. Ние през последните пет години се борим за нашата независимост. Според по иновативен начин със собствени средства. Направихме първата дарителска кампания преди четири години, създадохме редица турнири. Имаме за втора година собствен продукт – карта за отстъпки 100 сърца. Новият продукт е дълго обмислян проект. Ще се опитаме да стигнем до всеки един фен. Първоначално ще стартираме в София. Надявам се скоро да сме в цялата страна. Ако успеем да стигнем до тях и да предпочетат „Армейско пиво“, а не досега предпочитаната от тях марка бира, ще получим така бленуваната независимост. Аз се изморих и се отчаях от ситуацията в България. Обиколим съм всички партийни централи и почти всички бизнесмени, които се афишират като водещи, а подкрепа не съм получил от никой. През последните години със собствени средства и виждания успяхме да се съхраним. Давам си сметка, че не сме цар футбол, но продължаваме да бъдем най-големия волейболен отбор в България. В мащаба на България ние сме най-големите във волейбола. Успяваме пет години без нито един спонсор, без нито един рекламодател. Успяваме само със собствени средства. Упорити сме и ще продължим“, сподели Александър Попов.