Малки фирми направиха рекламни кампании с Фънки

Шест малки фирми победители в конкурса „Спечели Фънки за рекламно лице“, организиран от финансовата компания „Финтрейд Файнанс“ АД, успешно реализираха свои рекламни кампании, които им помогнаха да популяризират бизнеса си. Всяка от компаниите получи за награда заснемане и промотиране на рекламни видеоклипове с известния музикант Димитър Ковачев – Фънки, уеб дизайн на сайтове, поставяне на билбордове и отпечатване на плакати и флаери.

“Малкият бизнес има нужда от сериозна подкрепа, особено сега, в тази сложна и конюнктурна среда. Хубаво е, че има такива компании, които са искрен съюзник на малкия бизнес“, коментира Фънки.

Фирмите победители в конкурса работят в различни пазарни ниши. Това са автосервизът Smoke’s Garage, работилницата за временни татуировки, гривни и тагове за безопасността на деца и възрастни TattooInki, компанията за производство на мебели и аксесоари от ковано желязо Dernev, специализираният магазин за вино Tempus Vini, онлайн магазинът за туристическо и къмпинг оборудване BulExtreme и гурме бургерите Street Chefs.

От TattooInki споделят, че рекламната кампания им е помогнала да популяризират своите отличителни продукти, които са особено полезни за възрастни и деца, страдащи от тежки алергии и медицински състояния. От автосервиза Smoke’s Garage посочват, че вече за бизнеса им знаят повече хора. От Dernev разказват, че са доволни от професионалния подход при реализиране на кампанията и планират да разширят бизнеса си. От Tempus Vini са привлекли нови клиенти чрез рекламния клип.

Победителите бяха избрани през март 2017 г. Конкурсът беше отворен за участие за микро и малки фирми с до 9-ма служители от цялата страна, а общият брой на участниците надхвърли 400. Сред кандидатите преобладаваха представителите на автосервизи, салони за красота и заведения. Най-активно се включиха фирмите от София, Пловдив, Варна и Бургас.

При избора на победителите водещи бяха три критерия – очакваният ефект за техния бизнес от рекламата с Фънки, визията им за развитие на дейността им в краткосрочен план и как биха инвестирали сума от 1000 лв. в реклама. Фирмите с най-добрите идеи бяха избрани от жури на „Финтрейд Файнанс“ АД, рекламната агенция Tribal Worldwide Sofia и културната организация „Таратанци“.

Всички рекламни видеоклипове от конкурса може да видите тук:

Платени публикации