Стартира първата световна кампания за безопасност по пътищата на FIA и Джей Си Деко

Джей Си Деко България с гордост съобщава, че ще промотира върху своите съоръжения за външна реклама в цялата страна световната кампания за безопасност по пътищата, организирана от FIA И ДЖЕЙ СИ ДЕКО, от 24 април до края на 2017 година.

Преведена на почти 30 езика, кампанията #3500LIVES стартира на 10 март в над 70 държави през 2017г.

Очакванията са в своята премиерна седмица да бъде видяна от над 1 милион жители.

Обществено здраве

Ежедневно, 3500 души умират в света от автомобилни катастрофи, което означава 1,25 милиона всяка година. Особено тревожна е ситуацията за младежите на възраст от 15-29 години, при които инцидентите на пътя са основна причина за високата смъртност.

Ако тази тенденция продължава, до 2030 смъртността в резултат на катастрофи може да стане първа причина за смъртността в света, с почти 2 милиона смъртни случая годишно. Основен проблем на обществото е безопасността по пътищата  и е голямо предизвикателство и приоритетен въпрос за всяка държава и гражданин в света. Папа Франциск подкрепи кампанията и каузата по време на срещата си с Жан Тод във Ватикана на 25. Февруари 2017 година.

Ангажираща, оптимистична и универсална кампания

Посредством конкретен и позитивен подход, кампанията #3500LIVES има за цел да повиши осведомеността и подкани всички участници в движението да предприемат прости, лесно приложими и ефективни правила.

Кампанията в България промотира 4 „Златни правила“, представени от 4 известни личности:

  • Атлети като Венеса Лу
  • Футболисти като Антоан Гризман
  • Пилоти от формула 1 като Нико Розберг и Фернандо Алонсо

Решението да подкрепят тази кампания на всички е лично и доброволно (Link to YouTube videos). Кампанията е подкрепена и от международни организации като Международния олимпийски комитет.

На 20 февруари 2017г. FIA и МОК подписаха официално споразумение за насърчаване на кампанията, посредством съобщения в техните общи платформи и преди спортни събития.

Чрез слогана „Присъедини се, бъди в безопасност, спаси живот“, кампанията подчертава приноса на всеки от нас да направим пътищата по-безопасни за всички участници. Членовете на обществеността също са поканени да подпишат десетте точки на манифест (www.fia.com/3500lives),  който призовава всички правителства на направят безопасността по пътищата приоритет и да въведе ефективно законодателство за основните рискови фактори на пътя.

Преведен на 30 езика, кампанията  #3500LIVES, стартира в 30 града по целия свят и ще продължи да се разраства и разпространява в над 70 страни до края на 2017г. Със стартирането на кампанията е пресметнато, че тя ще бъде видяна над 1 милиард пъти.

FIA и Джей Си Деко: стратегическо партньорство около една визия

Партньорството между FIA – която представлява 245 спортни и автомобилни клуба по света – и Джей Си Деко – която предоставя своите рекламни площи по целия свят, за да осигури максимално популяризиране  - превръщат тази кампания в безпрецедентна.

 “Призовавам всеки да насърчава и да споделя основните послания на кампанията и подпише нашият манифест за действие на правителството. Твърде много хора губят ненужно живота си в пътни инциденти ежедневно.” - казва президента на FIA Жан Тод. “Горди сме да работим заедно с Джей Си Деко в тази кампания, а също така и с 13те фантастични посланици, всеки от които е модел за подражание, особено за младите хора, групата на най-тежко засегнатите от пътни инциденти.

“Външната реклама е в основата на мобилността на всеки от нас и сме развълнувани и горди да допринесем за разпространението на съобщенията в света чрез въздействието на нашите конструкции “, обяснява Жан-Шарл Деко, председател на Изпълнителния съвет и ко-Сио на Джей Си Деко. „ Този ангажимент също е приведен в съответствие с политиката за социална отговорност на нашата компания и всички служители на Джей Си Деко, да подобряват качеството на градската среда в ежедневните си дейности и да се включат и насърчават обществения интерес към кампанията: пътната безопасност за гражданите по света“.

13 посланика, които подкрепят кампанията

  • Спортни личности включително Йохан Блейк, Хайле Гебреселасие, Антоан Гризман, Венеса Лоу, Рафаел Надал,  Уейд ван Нийкерк
  • Пилоти като Фернандо Алонсо, Фелипе Маса, Марк Маркез и Нико Розберг 
  • Артисти Фарел Уилямс и Мишел Йео
  • Политически фигури като Ан Идалго

профилна снимка

*Коментирай конкретната статия и използвай кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание!

 

Други спортове