Победителят в планинското изкачване "Шипка - Дамасцена" Любен Каменов коментира преминалата надпревара, той каза и доста интересни неща свързани с моторния спорт. В надпреварата под легендарния връх Шипка Каменов участва извън класирането, но това не му попречи да спечели.

- Как видя надпреварата в планинско изкачване "Шипка - Дамасцена"?
- Много ми хареса състезанието, както и организацията, независимо от станалото в края на надпреварата, което не е по вина на организатора. За мен то се разви отлично, тъй като нямах никакви проблеми с колата и съумях да спечеля.

- Как според теб конкурентите ти биха постигнали резултатите ти?
- Не обичам да давам съвети.

- Как видя разликата между миналогодишната надпревара и тази, трасето тази година е по-дълго?
- Стана хубаво състезание, а колкото е по-дълго, толкова по-добре. Всеки пилот би предпочел да кара в по-дълго състезание. Ако се вгледате в разликите във времената на междинните контроли те са по-малки, а в края са по-големи, може би се дължи и на концентрацията в края, или на леки грешки по трасето в последните метри. 

- Защо караш в румънския шампионат, а не в българския и какво трябва да се промени в нашия шампионат?
- Станах три пъти поред шампион, стана ми леко безинтересно, а в Румъния за мен шампионатът е нещо ново, а и условията за участие там са по-приятни. Не карам в българския шампионат, защото не съм доволен от условията и правилата, там плащам за литър гориво 2 лв, тук ми искат 12 лева. Сякаш правилата се правят за определени състезатели. Дано се променят нещата. 

- Как успяваш да си почиваш извън състезанията?
- Ами карам АТВ, което ме успокоява, но в същото време и съм концентриран, иначе с постоянните пътувания нямам много време за почивка.   

- Плановете ти за 2018?
- Вероятно пак в румънския шампионат ще карам, тъй като не мисля, че тук нещата ще се променят. Дано във федерацията настъпят някакви промени и нещата да се подобрят. Има запитвания от колеги как са нещата в Румъния и ако част от тях отидат да карат там, то нашия шампионат ще стане още по-слабо конкурентен и безинтересен, от което ще загуби автомобилния спорт.