Европейската футболна централа похвали работата на Българския футболен съюз в сферата на комуникациите и работата със социални медии.

В регулярния си отчет за дейността на федерациите в периода април - юли 2019 г. УЕФА подчертава огромния ръст на всички платформи на БФС - последователите на централата и националните й отбори са се увеличили с 15,7 процента в Twitter, с 6,9 процента в Instagram, с 1 процент във Facebook и с 2,7 процента в YouTube.

Сериозен е ръстът на посетителите и на сайта bfunion.bg - скокът е с цели 39 на сто, което поставя страната ни над средното ниво на европейските федерации. Внушителна е и цифрата на дневните интеракции във Facebook - в сравнение със същия период през миналата година те са се увеличили с 479%, абсолютен рекорд между всички асоциации на континента.

Цялостната оценка на експертите на УЕФА е за "изключително качествена и последователна работа" на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС, която дава видим резултат във всички платформи на съюза.