Телекомуникационната компания Vivacom излезе с официално становище по повод оттеглянето си като спонсор на Националната баскетболна лига. Днес от родната федерация по баскетбол съобщиха новината, като обясниха развоя на събитията със "сериозни намаления в бюджетите" на компанията.

Затова оттам решиха да представят своята версия заради "некоректно цитираните мотиви", довели до края на партньорството. Публикуваме цялата позиция:

VIVACOM е компания с дългогодишни традиции в подкрепата на социално-отговорни кампании. Всяка година телекомът прави инвестиции в размер на над 500 000 лева в организации и активности в полза на обществото. През последните няколко години компанията фокусира тези средства в сферата на образованието и спорта, като счита че те са едни от най-важните за развитие на младото поколение в България и обществото като цяло и се нуждаят от подкрепата на бизнеса, в допълнение към целенасочената държавна политика.

VIVACOM стана основен партньор на Национална баскетболна лига през 2016 г. и в продължение на две години подкрепя успешно развитието на този спорт у нас, както чрез значимата си инвестиция в браншовата организация, така и чрез осъществяване на редица допълнителни инициативи за популяризирането му и привличането на нови последователи в младежката аудитория. Сред тях са специалната награда за състезателя с най-добро представяне в НБЛ MVP - Most Valuable Player, която се връчваше всеки месец в продължение на две години; серията турнири 3Х3 за стрийт баскетбол; мачът за Суперкупата - организиран за първи път през 2016 г. и проведен отново през 2017 г. след големия успех на първото издание; и други инициативи за деца и възрастни.

Компанията е изключително доволна от реализираното до момента партньорство с НБЛ и вярва, че е дала своя сериозен принос за утвърждаването на баскетбола у нас като авторитетен и предпочитан спорт.  

През 2018 г. VIVACOM ще продължи да инвестира средства в спорта, като се насочи към нови инициативи, популяризиращи активния начин на живот и споделянето на позитивните емоции от играта, най-вече сред семейната аудитория, децата и младежите. Считаме, че това е област, към която трябва да бъде насочено общественото внимание и се нуждае от подкрепата на повече компании у нас.

С уважение,
OT-DO Consult Ltd.