Първата ракета на България при мъжете Григор Димитров вече е лице на козметична марка. Гришо ще си партнира за в бъдеще с дезодорантите Rexona, като той ще бъде лице на марката в България и ще вземе участие в редица промоционални активности през годината.

Първата от тях започва през април и ще възнагради един от феновете на Григор с покана за двама за мач от ATP с участието на голямата ни надежда. Пълните правила ще бъдат обявени на Facebook страницата на марката след 15 април 2014 г.

Григор Димитров вече е лице на козметична марка

На представянето днес, най-добрият ни тенисист разказа повече за националната промоционална кампания на марката, за успехите си на корта, както и за бъдещите си планове в световния тенис. Григор сподели също какви са предизвикателствата в живота за един млад и динамичен човек, стремящ се към нови постижения.

„Радвам се, че съм лице на Rexona за България. Съвременният живот ни кара да бъдем активни и енергични, за да постигаме успехи. Днешното събитие е едно прекрасно изживяване за мен, защото най-важното е да бъдеш постоянен, да даваш 100% от себе си всеки ден. Пожелавам на всички да се събуждат с една висока цел и да следват мечтите си. Точно и заради това ще поиграя с бъдещите звезди на тениса ни, защото знам, че личният пример вдъхна кураж за дългия път към победите.“ – каза по време на събитието най-добрият ни тенисист.

След официалната част първата ни ракета показа част от уменията си на корта в интересен открит урок с изгряващи звезди на българския тенис.

Григор Димитров вече е лице на козметична марка