В Hyundai празнуват фантастичната победа на Рали Аржентина след ненадминатото представяне на Хейдън Падън и навигатора Джон Кенард във вълнуващия Power Stage етап.

Четвъртият кръг на Световния рали шампионат (WRC) 2016 г. вървеше по план до последния момент, когато сегашният световен шампион Себастиан Ожие отвърна на удара на съперниците си в първите два етапа в неделя. 

Преднината на Хейдън от 29,8 секунди се стопи до едва 2,6 секунди, което доведе до напрегнат пряк двубой в Power Stage етапа. Екипажът на новозеландеца не се предаде и постигна най-силният етап в кариерата си, за да спечели етапа и Рали Аржентина с преднина почти 15 секунди.

„Не мога да повярвам!“, каза Хейдън в края на ралито. „Това е специален резултат за целия отбор. Всичко зависеше от Power Stage етапа. Дадохме настина всичко от себе си – използвахме възможностите на автомобила до абсолютния им предел! Благодарен съм на всеки, който ни подкрепи“.

Това е втората победа в WRC за нашия отбор след Рали Германия през 2014 г., както и първата победа на New Generation i20 WRC автомобил от едва четвъртото му участие!

„New Generation i20 WRC е резултат от огромен обем работа“, коментира Хейдън. 

„Още от първия тест знаех, че можем да спечелим с него, но не очаквах това да се случи толкова бързо. Всички в отбора напълно заслужават този резултат – сигурен съм, че това е само началото на още много успехи!“

Първото място на почетната стълбичка, спечелено в Аржентина, е продължение на впечатляващия старт на новия сезон след спечелените трето място на Тиери в Монте Карло, второ място на Хейдън в Швеция и четвърто място на Дани в Мексико.

Ръководителят на отбора Михел Нандан побърза да потвърди важността на този резултат: „Това бе един рали уикенд, който няма да забравим никога“, каза той. „Хейдън направи представянето на кариерата си. Работихме усърдно по New Generation i20 WRC, затова да видим плодовете на работата си е много специален момент за нас“.

Първото и второто място на Power Stage етапа се случиха благодарение на силния финал на Дани. Той спечели две точки на Power Stage етапа и постигна най-добрия си резултат за сезона досега, като достигна четвъртото място, което дава на отбора сериозен тласък в Шампионата на производителите.
„Днес е велик ден за отбора ни“, коментира Дани.„Взехме максимума от автомобила и сме доволни от представянето си. Ако не бяха проблемите, които имахме в петък, съм сигурен, че щяхме да се качим на почетната стълбичка. И все пак показахме обнадеждаваща конкурентоспособност и спечелихме много важни точки за отбора. Да финишираме втори в Power Stage етапа беше страхотно усещане. Автомобилът е подобрен значително. Това рали ще ни даде още повече мотивация да продължим силния си сезон през 2016 г.“   

Тиери ще използва опита си от този уикенд също и за да надгради уменията си за следващото рали. Белгийският екипаж успя да си върне шестото място, след като изгуби над шест минути в петък. С премерения си подход той и навигаторът Никола ще печелят повече точки и самочувствие за следващото рали.

„Този уикенд имахме няколко обещаващи етапа“, каза Тиери. „Мисията ни бе да си върнем позициите, които загубихме в петък. Когато стартирахме тази сутрин, знаехме, че първата шестица е постижима, но условията в първия етап бяха много трудни. Подходихме внимателно, за да постигнем целта си, и сега нямам търпение да надградим този резултат за Португалия“. 
New Generation i20 WRC е резултат от огромен обем работа. Да грабне дебютна победа с новия автомобил на едва четвъртото му рали е изключително постижение за отбора. Винаги работим за всяко рали едно по едно и знаем, че имаме още много работа.

„Всичките ни водачи и членове на отбора могат да се почувстват част от този момент“, казва Михел. „Дани и Тиери се бориха с всички сили, за да преодолеят трудностите този уикенд. Никога преди не сме печелили първо и второ място на Power Stage, така че това беше черешката на тортата. Ще се наслаждаваме на този момент, но знаем, че пред нас има още много работа. Ще продължаваме да работим върху развитието на New Generation i20 WRC. Следва Португалия с нови изисквания и предизвикателства“.