В днешно време футболните отбори сменят дизайна на своята екипировка преди всеки нов сезон. Причината е прозаична - нови екипи, нови постъпления в клубната каса от покупки на феновете.

Така в седмиците преди сезона постоянно ставаме свидетели на представяния на нови екипи от европейските отбори. Трябва да кажем, че в последните няколко години видяхме някои доста странни екипи, но това, за което става дума тук, определено бие всичко...

Става дума за новия екип на новака в Примера дивисион Леганес. По принцип фланелката на тима е в синьо-бели ивици и виждайки новия дизайн, надали ще видите нещо, което си струва отбелязване.

Тайната обаче се крие в емблемата на отбора, която...внимание...може да бъде помирисана и вкусена. Мирисът и вкусът пък е на прясно окосена трева.

Защо който и да е футболен фен би искал да мирише и ближе емблемата на своя отбор и да усети вкус на трева не е ясно, но от Леганес се похвалиха, че новата фланелка се харчи добре.

"Joma ни предложи идеята да имаме емблема на новите фланелки, която мирише и има вкус на нещо, тъй като ще играем в Примера дивисион за първи път", обясни маркетинг директорът на клуба Даниел Абанда.

"Идеята пасна много добре на това как виждаме себе си. Сплотен клуб, с чувство за хумор и желание да прави нещата по различен начин, както правим откакто бяхме в Сегунда дивисион Б."

"Реакцията на феновете на първия ден бе фантастична с огромни опашки пред магазина на стадиона. Ние сме там, където искаме да бъдем, искаме да останем близо до нашите фенове и да ги накараме да се усмихнат."